10 Eylül 2012 Pazartesi

! Cream 5 Pan ! (Güncelleme)

Merhaba !
Bu yazıyı normalde Ağustos sonunda yayınlamam gerekiyordu ancak Cream 5 Pan düşündüğümden de yavaş gidiyor tembelliğimden dolayı. Cream 5 Pan de ne ola ki acep? diyenleri ilk yazıma ışınlıyor ve devam ediyorum efendim :)


Kremlerin hepsinden ne kadar kullandığımı göstermek için işaretledim. 

Sol baştan başlarsak :
1-) She is Sexy Simli Vücut Kremi : Uzunca bir süre nasıl kullanacağımı düşündüm çünkü kokusundan çok hoşlanmıyorum bana biraz ağır geliyor. Krem deodorant şeklinde kullanarak bitirmeye karar verdim.

2-)Oriflame Essentials Balancing Face Cream : Yağlı ve karma ciltler için nemlendirici krem.Yapısı oldukça yağlı.Emilimi zor.Bir an evvel bitsin diye hemen hemen her gün kullanıyorum. 

3-)Oriflame Ultra Rich Body Milk : Duş sonrasında vücudumu nemlendirmek için kullanıyorum. Çok memnun kaldım. Nemlendirmesi ve emilimi çok iyi. Zaten bu seri Oriflame'in en kaliteli kremlerini içeriyor. Tekrar alabileceğim bir ürün.

4-) Farmasi Body Control Lime El ve Vücut Kremi :  Kokusuna bayıldığım ancak hiç memnun kalmadığım bir ürün oldu kendisi. Sürdükten sonra iyice emildi zannedip 5-6 saat sonra elimi yıkadığımda kremin kayganlığını hissetmek kötüydü açıkçası. Bu ayın sonunda bitireceğimi düşünüyorum.

5-) Oriflame Silk & Cashmere Body Cream : Henüz açmadım. Oriflame'in diğer vücut losyonunu bitirince başlamayı düşünüyorum. Kokusu çok hoşuma gidiyor kapağını açıp açıp kokluyorum habire :)

Umarım bu ay sonunda bir tanesini bitirebilirim !!!
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder